torsdag 3 mars 2011

Stafflikort / Easel card

Med det här kortet deltar jag i några tävlingar/utmaningar (se nedan). Det var kul att göra ett kort i annorlunda form och dessutom med en annan vikning - stafflikort.

I övrigt har jag idag haft samtal med min hyresvärd. Och till slut kunde hon ge mig kortare uppsägningstid och därmed slippa betala hyra en månad. När jag en stund senare ringde och frågade om jag kunde få det skriftligt blev svaret "Nej, det kan du inte, du får lita på mig helt enkelt". Jag får väl lita på att hon håller sitt ord! Så jag ska vara ute ur min nuvarande lägenhet 31 mars och då ska det vara tomt och flyttstädat.

På måndag kommer det hit en hantverkare för att kolla vad som behöver göras innan nästa hyresgäst flyttar in 1 juni.


***** 

With this card I participate in some contests / challenges (see below). It was fun to make a card in different shape and also with a different folding - easel cards.

Otherwise, today I have had conversations with my landlord. And finally, she could give me short notice and thus avoid paying the rent a month. When I a moment later called and asked if I could get it in writing, the answer was "No, you can not, you may trust me, simply." I'll have to trust that she keeps her word! So I'll be out of my current apartment March 31 and then there will be empty and clean.

On Monday, it hit a craftsman to check out what needs to be done before the next tenant moves in 1 June.



Framsidan / The front.

Detaljbild / Close Up.

Detaljbild / Close Up.

Stafflikortet öppet / Easel Card open.

Insidan / The inside.

Materiallista:
Storlek/Size: 14 cm i diameter.
Papper/Papers: Tim Holtz; Paper Pack - Vintage Shabby, DaisyD's; Script - Antique Black, Rosa och Vit cardstock.
Ink/Chalk: Ranger; Distress Ink Pads - Vintage Photo och Spun Sugar.
Dekorationer/Embellishments: Ranger; Stickles - Star Dust, Minirosor och Rosenknoppar, Satinband, Halvpärlor, Charm (från klädesplagg), Reprint; EmbossingPulver - Cotton Cany, Washi-tape.
Dies/Punch: Magnolia; Doohickey - Vintage Tag (lånad av Hella).
Stämplar/Stamps: Aud Design - 8B.
Bild/Image: Shabby Chic Papirskatter.

*****
Jag tävlar med detta kort hos / I compete with this card in:
Creative Inspirations - Challenge 101 In the garden.

Ooh La La Creations - Challenge 74 Pink, Pink and more Pink.

Wild Orchid Challenges - Challenge 18 Anything goes.


Bling It On - Anything goes with the added extra of a charm.

Fab'n'Funky Challenges - Challenge 62 Spring into action.

Totally Gorjuss - Challenge 69 Black and 1 color


Tussemaja

13 har sagt sin mening:

laney sa...

Absolutely gorgeous!!! Love your style!!
Thank you for joining in the very first challenge at Bling it On
hugs
laney

Jenny W sa...

Så superljuvligt! Lycka till i alla tävlingarna! *kram*

bili sa...

Så fint kort, härliga färger.

Patsi sa...

wonderful card, very elegant. thank you for joining our first challenge at Bling It On..... xx

mia sa...

Nice!!!!
Som vanligt gör du sååå fina kort!!
Me like very much!
Kramizz//mia

Frideborg sa...

Verkligen vackert ! Och Rosa är så fint.

Kram Marina

Wendi sa...

Wow what a beautiful card and image love the shaped card too
Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
Wendi

Katarina sa...

Vilket fint kort du gjort. Hoppas det går bra i utmaningarna, jag håller tummarna. Trevlig helg. Kram Katarina

NGCARDS sa...

A very pretty card hun! Thanks for joining in with our challenge of In The Garden at Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog! xxx

jillyscreations sa...

Stunning card thank you for taking part at Fnf this week

Sharon sa...

What a wonderful card.
Thanks for joining us at Fab 'n' Funky this week, hope to see you again.
Sharon x

Teamjes sa...

Väldigt vackert och stämningsfullt, gillar att du gjort det runt. Grattis till top 3 ♥

Debs sa...

a really pretty card..love the little charm detail :0)..thanks so much for joining us for our first challenge at Bling It On...hugs Debs x

Mina alster 2011

Mina alster 2010