söndag 3 februari 2008

Scrap - sortering - städning

Jag föreslog igår att jag och tjejerna kunde scrappa idag. Det kunde vi, blev svaret.
Men på morgonen var Lina sugen på att städa sitt rum... och då kunde ju inte jag tvinga henne att scrappa när hon för en gångs skulle ville städa rummet! Nä, det går ju inte :)
Så Sara och jag satte oss. Men det blev inte mycket scrappa. Vi sorterade bland alla hennes papper och fick de i snygg ordning.
Sedan gick hon också upp till Lina - för då skulle de byta rum. Vilket inte jag var så sugen på just idag men de bara måste byta idag! Så nu håller de på och byter rum. Som tur är behöver de inte flytta på några möbler egentligen; de har likadana sängar, sekretärer och byrå. Men det är mycket jobb ändå med att flytta runt på alla saker. Får se hur länge det håller i sig innan de blir osams ;)
Så jag satte mig vid datorn nu en stund. Innan sorterade jag över mina stora spillpapper till en annan väska.
Ska börja värma lite gröt så vi får lite lunch idag.

0 har sagt sin mening:

Mina alster 2011

Mina alster 2010