fredag 21 mars 2008

CyberCrop på Scrappiz

På Scrappiz är det CyberCrop nu i helgen. Det innebär att det är en himla massa tävlingar i olika kategorier. Man är med på de man vill. Och man gör alstrena hemma hos sig. Sedan laddar man upp sina bilder i respektive galleri senast på måndag. Sedan efter det är det röstning.

Jag deltar i tävlingen "ALTER Bind It All".
Man ska göra något med just maskinen Bind It All. Jag gjorde detta album, av CD-skivor. Blev färdig strax innan sex nu ikväll... började i morse/förmiddagen idag, gissningsvis vid halv tio!
Alla bilder blev inte bra men det syns i alla fall. Jag gjorde det väldigt enkelt. Eventuellt att jag kommer dekorera det mer men har inte bestämt mig ännu. Tanken är nog inte ens att jag ska behålla det själv.















Material: Enfärgad cardstock - Bazzill, Mönstrat papper - Basic Grey, Tagsen är ritade efter tre sorters mallar och sedan utklippta. Brads och öljetter av olika märken, Chalk - Chestnut Roan, Blommor - Prima, Dymoband, bling-bling samt swirlmall. Ja, och så klart Bind It All.
Det fungerade att göra hål i CD-skivorna... men det var inte helt enkelt. Jag är dock nöjd med slutprodukten!

4 kommentarer:

Laila sa...

Skit läcker, Marita!
Låt den vara så här pass enkel och se annars om dom vill sälja den i affären... Eller så har du en jätte bra födelsedags present till någon.

SCRAPGRODAN sa...

Den var jättehäftig. En sån skulle man behöva - glömmer lätt bort födelsedagar.
Kram

Anonym sa...

Så himla snyggt det blev!! Du är verkligen himla duktig!! Ingen skiva som sprack, eller så??

lotta sa...

Fasen va snyggt och bra. En sån skulle vi behöva :-)