söndag 2 mars 2008

Lite om scraploppisen

Sara och jag hade packat i ordning, och prismärkt det sista, igår så det bara var att lägga in allt i bilen i morse.

Åkte till Linköping och hämtade upp en person. Sedan åkte vi vidare till Malmslätt. Jag hade fullt med saker i bagaget som skulle säljas på loppisen. Det var sju bord uppställda med sina respektive försäljare. Det var ett par snabba två timmar *svish så var det slut*. Försäljningen gick bra. Jag hade ju även med saker från Laila som vi sålde. Och hennes försäljning gick också bra.

Och nu är jag tvärslut! Har plockat ur diskmaskinen och fyllt den och satt igång den. Tagit in sakerna från bilen (jo, det blev lite kvar :)). Nu skulle jag vilja lägga mig och vila en stund. Sara ska laga mat idag - hamburgare (utan bröd) och pomme.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Marita att det gick bra på loppisen. Det är du värd med allt förarbete som krävs.