lördag 22 mars 2008

Mer alster till CC:n

Kategorin: KORT embossat.
Jag har embossat rutorna med CuttleBug embossingfoldrar och embossat chipboard-knapparna och sedan haft på glaze på för att de ska se ut som riktiga knappar.

En detaljbild.
Kategorin: KORT utan stämplar.
Allt som ser gråsvart ut på kortet är egentligen svart.

Även denna dag går ju framåt, trots singel och storhelg ;)
Jag är glad att det är CyberCrop på Scrappiz... så jag har något att göra och inte enbart tycker synd om mig själv.
Vill göra någon ny väska med hjälp av Bind It All. Har ju gjort två tidigare men då utan BIA'n och i stället använt öljetthåltagaren för att göra alla hål.
Har velat göra en genomskinlig väska (tror det var hos Laila jag såg en genomskinlig väska hon fått från något scrapföretag). Men har sett på Scrappiz att en annan precis gjort något liknande som jag ville göra. Känns lite härmigt om jag ska göra en sådan nu. Men å andra sidan så gör ju jag vad jag vill :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk sötnos!
Om du tittat ordenligt på Scrappiz skulle du ha sett att det var jag som gjort väskan=helt OK att göra likadan eller liknande. Du kanske tom kan lösa hur man får en snygg innerficka (som helst inte är genomskinligt). Fatta hur snygga vi kommer att vara tillsammans sen;)

Therese sa...

Hej och tack för titten inne hos mig. Jag måste säga att du gör fantastisk kort - de är jättefina.