onsdag 21 maj 2008

Efter en arbetsdag.

Det kändes bra att jobba igår. Rensade upp i några listor som ligger på vårat ansvar. Jag skrev även lite diktat på slutet och det funkade bra. Jag körde ett pass med gympastik till och med :) Jag gick ganska mycket vilket känns i höfterna och vänster ben.
I det stora hela är jag nöjd. Visst har jag ont... men det är smällar man får ta.

Var över till grannen på TupperWare-party. Fick erbjudande att sälja mina kort på en "marknad" de ska ha vid affären. Tyvärr ser det ut att krocka med en konferens i Göteborg som jag vill åka till (vet dock inte hur det blir med den i dagsläget - det kostar en hel del att vara sjukskiven).

Jag ska i alla fall servera mat vid nästa hästtävling de ska ha på gården. Ska bli kul. Kan säkert sälja lite kort där :)
Jag behöver sätta mig och skapa ett kort som jag ska skicka iväg. Fick även fyra beställningar på kort igår. Tre studentkort och ett konfirmationskort. Samt även en studentskylt :) Så jag har lite att göra.

Inga kommentarer: