söndag 18 maj 2008

Pappers LayOut ** Paper LayOut

Här är LayOuten jag gjorde efter en skiss på gårdagens träff. Det är absolut inte jag. Men jag är nöjd. Fick tillfälle att använda mina Punchinella's.
Jag har börjat ladda upp mina saker till bloggen på Photobucket så för att se bilden i sin helhet får du klicka på den.

** Here is the LayOut I did after a skiss at the scrapmeeting yesterday. It's absolutely not me. But I'm pleased. I got the opportunity to use my Punchinella's.
I have start to upload my stuff for the blog at Photobucket so to see the picture in it's hole You have to click on it.

Lina & Mimmie
Det är Mimmie och Lina vid Bålsjön förra året. Swirlet nere till höger var nödvändigt då jag råkade kladda runt med chalk.

** It's Mimmie and Lina at Bålsjön last year. The swirl down the right was necessary when I get a mess with the chalk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar!

Anonym sa...

Hej där
Något vi har gemensamt ... väskor väskor och många fler väskor kanske du har en passion för skor också. Det har jag eller har haft.
Snygga LO du gjort enkla, strikta och smakfulla

Laila sa...

Så snygg i sin enkelhet. Men så vet du ju hur dan jag är... :-)