tisdag 27 maj 2008

Vad ska man säga?

Det var några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Har i stället fått fyra beställningskort färdiga, vilka jag är riktigt nöjd över.

Var till Ortopedkliniken på återbesök idag. Läkaren såg att det var en skelettskada i knät, (liten kompressionsfraktur laterala tibiakondylen höger), på röntgenbilderna från 4 maj. Även jag såg den. Han skickade mig till Röntgen för kontroll. Sedan åter till Ortopedläkaren. Skelettskadan var kvar. Läkaren påtalade att det blir ett anmälningsärende (gällande Röntgen) och sedan skickade han mig till Ortopedtekniska för att få en ledad ortos för att minimera risken att knäcka till knät i sidled (en skena från smalbenet upp till övre låret). Fick med mig papper för skadeanmälan till PSR. Ska ha skenan i fyra veckor, förutom på nätterna.
Åter till Ortopedkliniken i slutet på juni och får även en kallelse till Ortopedtekniska. Det enda positiva var att allt tog 2 timmar totalt.
Så kan det gå :/ Framgår det att jag inte har så mycket över för sjukhuset jag hör till?

Det gick okej att köra bilen hem. Lite trängre mellan benet och ratten men det gick i alla fall. Har pratat med chefen och jag ska jobba i alla fall. Får göra det jag klarar av.

0 har sagt sin mening:

Mina alster 2011

Mina alster 2010