torsdag 15 maj 2008

Väskor ** Bags

Jag gillar verkligen detta foto! Det är så sällan jag är nöjd med kort på mig själv, så det är kul att ha något bra i alla fall.
Jag gillar verkligen väskor! Jag köper minst en ny väska varje år. För att inte tala om förvaringsväskor till scrapbookinggrejerna. Men jag börjar nästan få nog av dem. Eller så har jag för lite saker ;)
Och så fick jag ju tillfälle att leka med PSE6 :) Börjar gilla programmet mer och mer ju mer jag lär mig.
LayOuten är inte så avancerad. Främst för att jag inte hittade någon ram som passade i kitet och för att jag inte hittar ramar i programmet (om det ens finns sådana?).

** I really like this photo! It's not so often I am pleased with a photo at my self, so it's nice to have someone good at least.
I really like bags! I buy at least one new bag a year. And some totes for my scrapbookingstuff. But I almost have enough bags for it. Or do I have too little stuff ;)
And I got the pleasure to play with PSE6 :) I start to really like the program, more and more while I learn stuff.
The LayOut is not so advanced. Mostly because I don't find a frame that fit in the kit and I didn't find any frames in the program (if there is such thing in it?).

©Amber Rose Designs - Live Laugh Love
Font Cupola
Photo ©Per Jardemyr

Inga kommentarer: