lördag 28 juni 2008

Skapat som InspiraTösa

Som InspiraTös kan jag nu erbjuda Kreativa Workshops för er som bor i Nyköping / Norrköping.
Under en workshop skapar vi tillsammans - kort eller att scrappa beroende på era önskemål.

En Kreativ Workshop går till så att du som värdinna samlar några vänner / kollegor / möhippa.
Vi håller till hemma i ditt kök eller vardagsrum eller i en annan lokal du har tillgång till.
I förväg har ni beställt ett workshopkit från mig var, som vi sedan jobbar med.

Det enda du behöver göra är att ordna lite fika :) Som värdinna får du ditt kit mot att du ordnar träffen.

Jag kan erbjuda workshops i olika prisklasser 89:-/person, 98:-/person, 139:-/person eller 149:-/person. När ni bokar bestämmer ni vilket kit ni vill jobba med och jag beställer hem.
Ni behöver ingen förkunskap eller några verktyg då jag tar med allt som behövs, sedan skapar vi med materialet som ingår i workshopkitten.

Låter detta intressant? Vill du veta mer och/eller har frågor eller funderingar?
Hör gärna av dig till mig så kan vi ordna en Kreativ Workshop som passar just er!

mejla mig då på marita[snabela]sweetish.se!

Jag har till nedanstående kort / album inte använt hela kiten... endast en del av respektive kit.


Kit Ashville
Chalk Dark Brown

Kit Daydream
(samt Bind It All för att göra hål samt vita papper).
Chalk Dark Brown



Kit Wishes Come True
Stämplar från Bröllopsdags Kit som är färglagda med ProMarker
Stickles Crystal till skorna och Stickles Fruit Punch.
Blomma från Kit Bling Pink.
Chalk Orchid Pastel och Creamy Brown.


Kit Love Land
Chalk Lipstick Red
Glossy.
Stickles Fruit Punch.
Stämpel från Tags Kit.
Embossat med Silver detail.
3D-kuddar.

Detaljbild på hjärtat som har fått glossy.
Stämpeln är inte fullt så mörk utan mer ljus grå.


Kit Love Land
Chalk Lime Pastel
Stickles Crystal
Rhinestones
3D-kuddar

Detaljbild på hjärtat som är utskuret med Fiskars ShapeCutter.
Har sedan ruggat kanterna med edge distresser från Heidi Swapp.


Alla kit och tillbehör finns att köpa hos Sweetish.
Det enda som inte går att köpa där är Bind It All.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju jättekul, hoppas ni får många ställen att åka till och lära ut denna underbara hobby !

Anonym sa...

Kul att se vad du skapat! Själv sitter jag med massor av härligt material från Sweetish att sätta tänderna i och det är mumsigt! Jag har lagt till dig bland mina länkar i min blogg under Sweetish :-)

/Inspiratös Karin