fredag 27 juni 2008

Utmanad

Blivit utmanad av Laila att svara på lite frågor. Så, okidoki, då kör vi!
Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1 Duscha
2 Montera en bokhylla
3 Tvätta
4 Diska
5 Hämta tjejerna

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998... uppfostrade jag mina tjejer och arbetade.

Ställen du bott på?
Norsborg, Vagnhärad, Nyköping, Ålberga, Norrköping.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1 Göra mig skuldfri.
2 Köpa ett hus i Skåne.
3 Vid behov hjälpa mina kära med ekonomin.
4 Resa - till USA skulle vara kul igen.
5 Shoppa kläder, papper och annat skoj till mig och mina tjejer.

Jag utmanar ingen... den som känner sig manad får gärna fortsätta dock.

Inga kommentarer: