söndag 24 augusti 2008

Skjorta av en 20:a

Var på scrapträff i Linköping igår. Och fräck som jag är frågade jag Annika om jag kunde följa med hem till henne efter träffen. Kanske för att scrappa eller bara vara. Det gick bra. Faktiskt fick jag gjort ett helt färdigt kort, och början till två till. Alla med lite annorlunda vikningar. Bilder på det kommer lite senare.

Hemma hos Annika så började vi med att vika en skjorta av en 20:a. Jag frågade på träffen om det var någon som kunde visa mig. Men inte just då. Annika hade dock en beskrivning hemma som vi följde. Det gick ju bra :) Se här, Annikas nya fina blogg.
Vi gick och käkade lite mat på pizzeria Butterflie. Supergott. Tror vi var kvar där ett par timmar om inte mer. Pratade och kollade på folk.
Sedan gick vi hem till Annika igen. Vi började pärla då jag var lite sugen på det. Fick gjort ett superläckert halsband. Även Annika fick ett snyggt halsband gjort. Och vilket förråd hon har då! :) Vi kollade lite på TV och pratade och drack lite vin/öl. Gick och lade oss vid ett.
Jag sov som en slagen hjälte... blev väckt strax efter elva av Lina. Väckarklockan hade jag lyckats undvika höra. Vi käkade frukost och strax efter det åkte jag hem igen. Det var trevligt och spontant.

1 kommentar:

http://merving.blogspot.com sa...

Letar efter det ark som du färglade med Promarkers pennor på träffen i somras. Har du inte gjort något med det sen eller blev det aldrig färdigt?