lördag 31 januari 2009

Influensa :(

Var hemma i början på veckan. Åkte och jobbade i torsdags. Var också på jobbet i fredags... i två timmar. Fick åka hem då jag kände mig väldigt dålig. Fick avbryta PoU-samtalet med chefen. Jag tog mig hem med nöd och näppe. Gick direkt upp och lade mig med tre täcken. Hade värk i kroppen, frossa, svettades och huvudvärk. Det var en pärs! Tack och lov att tjejerna är så pass stora att de klarar sig själva. Ringde en kompis och frågade om hon kunde handla lite frukost och middag till lördagen, vilket hon kunde göra. Hon skulle dock bort efter jobbet så hon kom inte förrän halv tolv på kvällen. Sara är genomförskyld och hostar nästan upp lungorna. Lina är förkyld och jag börjar bli förkyld. Värken i kroppen är bättre men inte bra. Det var en utmaning att ställa sig i duschen då det gjorde ont att få något på kroppen! Men skönt när det var avklarat.

Har inte gjort något i PhotoShop. Har dock lyssnat igenom första lektionen i två omgångar idag. Kunde inte åka med till Jönköping för att gå på kickoff för Oriflame, vilket jag hade sett fram emot. Carina åkte inte heller då hon också är förkyld och har ont i halsen. Det var totalt 12 stycken som skulle åka, från Nyköping, men det blev endast 7 pga sjukdom.

3 kommentarer:

Asksvart sa...

Krya på dig!!!!

Anna sa...

Hoppas du kryar på dig snart.

Kram kram

viswpen sa...

Stackars dig! Hoppas du blir frisk till Lördag :-)