söndag 25 januari 2009

LayOut

Jag har gjort en LayOut! Det var väldigt länge sedan, på grund av att jag inte har några nya kort. Måste få mina fotorullar framkallade (15-20 st). Och sedan börja framkalla digitala foton. Tog med skolkortet på Lina. Hittade inte Sara's. Den fick bli i svart-vitt då kortet var beställt så. Accentfärg röd. Bokstäverna är utskrivna med Bettan's Gazelle. Lite kul att få välja teckensnitt och storlek helt utan några begränsningar (förutom platsen som finns på LO'n).



4 kommentarer:

Teggis sa...

Wow vilken läcker Lo...=) Hur har du gjort den där tribalen lr vad man kallar den??=) Den svart under kortet!

viswpen sa...

Jättefin LO, med snygga bokstäver :-) Och sött är hon din dotter :-)

Anonym sa...

Ååå vad fin!!

Mia sa...

Nu ska vi ha scrappträff i Nyköping! Hoppas du vill göra lite reklam för mig. Det blir den4/4. Alla som är intresserade kan läsa mer på min blogg. Kramizar//mia