söndag 22 februari 2009

Prat...

Nu har jag inte varit här på ett tag igen *skäms*. Det har bara varit för mycket av allt annat: jobb, familj och digitala bildbehandlingen (vilken jag ligger en vecka efter med). Kollade igenom lektion 3 igår och ska gå vidare med lektion XX (tydligen lektion 3,5) som innebär att man ska lämna in en uppgift. Det är nu det börjar kännas som allvar :)

Min dotter Sara har tydligen bestämt sig för att sälja sina scrapsaker... hon har tröttnat säger hon. Försökte få tag på henne för att kolla helt säkert men lyckades inte.

Jag har en hel del saker att sälja - jag har dock inte tröttnat på scrapbooking :) Men av andra orsaker finns det objekt till försäljning.

Kommer lägga ut på bloggen när jag vet exakt och när jag fotat sakerna.

Har dessutom bestämt mig för att sluta som InspiraTös för Sweetish Sisters :( Känns tråkigt men för vissa saker finns det inte plats eller inspiration kvar till.

I helgen har jag annars kollat på ett antal filmer; Bolt, Bedtime Stories och Patrik 1,5. Alla tre var helt okej filmer. Får se om jag orkar kolla på Australia innan helgen är slut.

1 kommentar:

SCRAPGRODAN sa...

Vad tråkigt att Sara slutar scrappa. Men hon är i den åldern då det kommer andra intressen. Lusten kanske kommer tillbaka senare i livet.
Jag förstår hur du känner när du nu slutar som InspiraTös. Man hinner inte med allt, måste prioritera, även om prioriteringen kan vara svår.
Ha det bra.
Kram