onsdag 25 mars 2009

Några kort

Här nedan följer mina senaste kort som är helt klara och därmed fotograferade.

Denna "gubbe med pondus" fick jag låna av Anna, på senaste scrapträffen i Norrköping/Ö Husby. Det blev sent men helt klart värt det.
Känns lite som att jag måste köpa den.





Detta köpte en kollega av mig att ge till sin man som fyller 60.

Köpt av en annan kollega.


Även detta är köpt av en kollega.


De två följande korten gjorde jag hos Laila.
Efter en skiss... men de som känner mig vet att jag har svårt att följa en skiss :)




Beställningskort till en kollega.
Tjejen som kortet var till gillar hästar.


Samma kollega som beställde detta kortet.
Killen gillar traktorer och bilar. Och så skulle han få en 3-hjuling i present.
Jag lyckades klämma dit alla fordonen (cykeln visste jag dock inte om).


Det var korten för denna gången. Var ju på scrapmara i Linköping helgen som var... fick totalt hela fyra kort gjorda! Ska på scrapmara i Malmö helgen som kommer och jag hoppas jag kan få till några mer alster. Men jag räknar inte med det :)

2 kommentarer:

Sollan sa...

Jösses vad många och fina kort du gjort! Ja, den där gubben är verkligen söt. Ha det gott! Kram

Bettan sa...

Tittade in då jag såg att du åkte på träff till bland annat Norrköping.
Ser att du varit på träff i "lilla Östra Husby" :-o Jag har scrappat i 2 år och hade ingen aning om att det har anordnats nåt sånt här. Jag bor alltså i Östra Husby ;-)
HUR har jag kunnat missa det?
Nåja, fina kort har du gjort och kanske träffas vi nån annan gång :-)
//Elisabeth