söndag 19 april 2009

Färdiga kort

Jag färdigställde ju en hel del kort som inte var helt färdiga förra helgen. Nu har jag redigerat för att kunna visa dem.

Det här påbörjade jag i Malmö.


Påbörjat i Malmö.


Äntligen hamnade ett julkort på kort.
Jag ligger mycket efter utmaningen att göra 1-2 julkort i veckan.


Tävlingsbidrag i Malmö.


Påbörjat för ett tag sedan.


Påbörjat i Linköping.


Påbörjat för ett tag sedan.


Påbörjat i Nyköping.


Påbörjat i Malmö.


Påbörjat för ett tag sedan.


Påbörjat för ett tag sedan.


Påbörjat för länge sedan.


Påbörjat i Malmö.


Påbörjat i Nyköping.

Som sagt en hel del halvfärdiga kort. Det är nackdelen när man deltar i tävlingar då endast framsidan räknas. Jag gör alltid en insida - mer eller mindre dekorerad. Men jag fick de färdiga under påskhelgen när båda tjejerna var sjuka.

2 kommentarer:

Carina sa...

Wow vad många fina kort!

Marie-Louise sa...

Oj här har det hänt grejer! :) Alla kort är superfina! Gillar de svartvita överst lite extra, kanonsnygga bakgrundspapper...var har du hittat dem tro? :) Ha en bra vecka! kram