torsdag 2 april 2009

Gjorda kort på scrapmaran

Det var många tävlingar man kunde delta i. Men jag vet inte vad som händer när det är tävlingar. Jag får någon slags låsning och kommer inte vidare. En sak jag kan bli bättre på med andra ord.

Produktutmaning:
Gör ett kort eller en layout med följande saker. Allt detta men inget annat SKA vara med!
Obegränsat med cardstock, 1 mönstrat papper (är det dubbelsidigt får du endast använda ett utav mönstrena), obegränsat med stickers eller thickers (bokstäver och/eller figurer), en stämpel, stämpelfärg (ej fluidchalk), akrylfärg eller crackle-paint samt metall.
Du får använda lim, sax, skärmaskin och andra verktyg bäst du vill.

Jag gjorde det här kortet. Upptäckte precis vid deadline att jag använt chipboard i stället för thickers. Så jag lappade över med en bit cardstock och hittade en söt fjäril i stickers.


Gjorde inte denna till någon tävling.

Ej heller till någon tävling.

Inte heller den till någon tävling.

Liftutmaning 2:
Scrap-lifta en layout gjord av Malena. Välj fritt om du vill göra ett kort eller en layout.

Jag gjorde detta kortet.
Deltog dock inte i tävlingen.

Liftutmaning 1:
Scrap-lifta denna ljuvliga layout gjord av Marie "Lily" Samnegård. Välj fritt om du vill göra ett kort eller en layout.

Jag gjorde detta kortet.

Inga av ovanstående kort har någon insida varför jag inte räknar dessa som färdiga. Får se om jag kan ha lite inspiration till scrapträffen i Nyköping nu på lördag.

Inga kommentarer: