lördag 4 april 2009

LayOut och början till kort

Hittade några fina kort som tjejerna tagit på en liten fotorunda och skrev ut igår så jag hade något nytt till scrapträffen idag.

Här är tagen utdragen.

På mitt jobb så sitter jag med ryggen emot dörren (vilket jag egentligen inte tycker om men av två onda ting så valde jag det) och när jag pratar i telefonen så är det ingen som ser det... då jag har ett headset på mig. Detta resulterar med att folk som kommer in i rummet när jag är upptagen tror att jag pratar med dem och inte med någon i telefon.
Så därför gjorde jag en gräsligt ful skylt som jag kan hålla upp när någon kommer in i rummet.


Och skulle de inte fatta vad som står så vänder jag på skylten :)


Och här är det otroligt läckra som vi fick visat för oss idag.
Här med vit bakgrund.

Här med rosa bakgrund.
Visst är det bara så läckert!? *ha-begär*

Här är en början till ett kort jag gjorde.
Kan ju inte säga att jag var så värst produktiv. Men jag var otroligt produktiv till att börja med vilket resulterade i blodsockerfall. Så jag fick fika lite extra men det hjälpte inte. Jag och Carina fick gå till Vipsen och ta en varsin hamburgare, vilket gjorde susen :) Och dessutom två Alvedon mot den smygande migränen.

5 kommentarer:

Mita sa...

Hej, ja det var trevligt på Scrapträffen idag! Hoppas att vi snart ses igen! Och ja, det ger "ha-begär", jag vill absolut ha fler färger... Kram!

Annika sa...

Oj, vad mycket fint du har gjort!! Låter kul med de där nya teknikerna du lärde dig, du får gärna lära oss också!

Marie-Louise sa...

Gu vilken rolig skylt du gjort till jobbet. En sån skulle jag med behöva ibland....kanske flera olika beroende på vem som kommer in.... Verkligen kul på träffen igår! Hoppas vi ses igen. Kramizar

Anki sa...

Riktigt kul att träffas igår. Verkar som om Mita har skapat ha begär hos flera av oss som var med på scrap träffen : )

Unknown sa...

Skylten älskar jag bara !!!!!!