torsdag 6 augusti 2009

Vilken överraskning!

I morse, eller vid 11-tiden, så släppte jag ut Tequila. Och detta var vad som mötte mig på trappen :) Anade vem det var ifrån med tanke på blommorna. Ingen av oss var direkt påklädda så tjejerna tog in en varsin sak... snabbt.
Öppnade kortet och det var från våra grannar Annie och Sten. Började öppna paketet men blev störd av ett telefonsamtal. Fortsatte öppna och jag blev så glad. Främst för att de har lyssnat på vad jag har sagt och att jag behövde en sådan.



En stege!
Nu behöver jag inte be om hjälp med saker som kräver en stege :)


Blombuketten är så vacker!
Alla dessa blommor har de i sin trädgård.


Närbild.


Närbild.


Det fina kortet.


När jag vaknade såg jag att jag även fått tre sms; Annika, Benny (min förra granne) och Laila.
Tack alla!
Om någon timme ska vi vara i G:a Oxelösund för att ta oss ut till Hasselö där min födelsedagsfest ska hållas. Och jag har ingen aning om vad som väntar :) förutom trevligt sällskap!

7 kommentarer:

Laila sa...

Vad gulliga dom är som kommer med nått som du verkligen behöver!

Hoppas nu att du får en helt underbar födelsedag där ute! Önskar vi hade kunnat vara med... :-\ Men, men...

Hipp hipp hurra på dig. Stor födelsedagskram!

Anna sa...

Åh, fyller du år idag?!
STORT gtrattis!

Kram kram

Anonym sa...

Vilka gulliga grannar du har :-)
Kul att bli överraskad sådär!!

Stort grattis till dig!!

// Kram Marie

SCRAPGRODAN sa...

Ett stort GRATTIS på din födelsedag. Hoppas du haft en bra dag.
Många kramar!

Anneli Wahlstedt sa...

Hej igen !

Stort Grattis, hoppas dagen varit bra !

Tack för kommentaren på min blogg :)
Oki, ska försöka göra såna fina kort... När/om jag lyckas ska jag visa dom på min blogg !

Hälsar, Anneli W

viswpen sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du haft en fin dag.

Måste kommentera alla dina kort, helt underbara! Du har verkligen avancerat i ditt kortmakeri!
/Petra

Marie-Louise sa...

GRATTIS! Vad blev du, 27...? ;) Vilken superbra present! Hoppas du hade en toppen-födelsedag! Kramizar