måndag 5 oktober 2009

Grattiskort

Ett kort jag fick göra väldigt snabbt på lördagen då jag hade missat mottagarens födelsedag. Har så gott som helt och hållet härmat Biggan vad gäller upplägget. Kika in i hennes blogg... hon gör fantastiskt fina kort!
Jag är i alla fall nöjd med kortet och det gick såklart runt alla som var på kalaset. Fick till och med avslöja hemligheten med att få det vitt runt kanten :)
Använde de nya stämplarna från Tim Holtz som jag fick hem från Mita i fredags. De är helt underbara! Vilken kvalité. Och så snygga!
Kork"pappret" köpte jag hos Mita förra söndagen. Jättekul att jobba med.





2 kommentarer:

Karabara sa...

Vad mycket fint du har gjort och lagt upp på din sida...
En liten fråga bara... Hur ser det ut för dig i november den 7e? Ses vi då?

Kram Karin

Anonym sa...

Vad fina korten med Tim Holtz stämplarna är/ jenny