fredag 9 oktober 2009

Minilaptop

I onsdags fick jag hem min lilla minilaptop. Men inte förrän dagen efter fick jag igång Internet. Instruktionsboken var ju inget att ha så fick ringa till support som talade om att koden sitter på "modemet" jag redan hade hemma... tänk om det hade stått någon stans?

Riktigt lyxigt att kunna sitta framför TV:n och samtidigt kolla datorn :) Det tar dock en stund att hitta tangenterna då det är så smått... men det kommer väl.

I morgon är det scrapträff i Norrköping. Har inte packat ännu men det brukar jag inte göra förrän samma dag. Har några projekt jag ska göra så förhoppningsvis kan jag få något gjort :)

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Gratulerar till lapen! Visst är det lyx att kunna sitta var man vill....jag släpar runt min som en godsenalle ;) ;) Det är träffar både tis och ons. Jag brukar pyssla med tisdagsgänget där bl.a Suz, Nina och Tess är med. På onsdagarna är det Mia, Jenny, Inger och en hög andra. Vore skoj om du kom nån tisdag! Kramkram