fredag 15 januari 2010

Altrat kartonger

Hamster som man är så kollar jag alla kartonger som slängs på jobbet om de går att använda till något. Och jag gör små fynd. En är lagom för stämplar och ett par jag hittade igår är precis utmärkta till Distress Ink Pads... alla 36 :) Har klätt alla kartonger med tapet som är smidigt att jobba med och dessutom lite större än 12x12" papper. Så gör det inget att det blir lite fel. Allt detta är ju dessutom gratis - förutom tejpen från Biltema och lite tid.

Bilder kommer när det är dagsljus.

I morgon är det "ABF-scrap" i Linköping. Ska bli skoj att träffas igen.

4 kommentarer:

Christina sa...

Har jag glömt tussemaja? Nej minsann inte! Varför har jag inte varit här på länge? Vet inte det! Nu är jag här iaf.
Dina altrade lådor till distresserna var snygga och mycket ändamålsenliga.
Jag fick ju förmånen att titta live idag.
Nu skall jag läsa lite mer och kika lite till
Kram Christina

Bettan sa...

Hej! Nu är nmanlappen klar. Har gjort 2st alternativ, du får välja själv vilken du gillar bäst. Svårt att hitta brunt vaxtyg/duk. Jag lägger dom hos mixen nästa vecka, så kan du hämta den när det passar.
Kram sytanten

Jenny sa...

Hej jag har klätt fler kartonger själv i helgen så nu är de slut måste be dem lägga undan fler/ jenny

Suz sa...

Jag vill se;)fy så nyfiken jag blev! Kram suz