söndag 10 januari 2010

Vatten...

... tidigast på TISDAG! Fick jag höra när jag hämtade nyckeln hos rörmokaren när jag kom hem. Och vattnet kommer de ta från min närmsta granne. Så nu kommer jag bli en sanitär olägenhet igen :(

I vilket fall som helst så rymde jag fältet i lördags eftermiddag för att åka till Agneta. Vi skulle ha blivit en till, Christina, men hon var förkyld och skulle komma på söndag. Det skulle Annika också göra. Fick en snabb husesyn och sen hoppade jag in i duschen! Kan säga att jag verkligen kände hur kliet försvann med vattnet. Efter tre dagar utan dusch så känner man sig lite skitig. Sen fick jag mat och vin. Kollade sen på Robinson och efter det så började vi pyssla lite. Gick och lade oss vid halv tolv eller så.
Idag kom både Christina och Annika. Och vi fortsatte pyssla. Vi alla fick mer eller mindre gjort. I alla fall hade vi trevligt. Frukost, fika och middag. Pyssel däremellan. Vi alla tre åkte hem vid 19-tiden. Jag skjutsade hem Annika och sen åkte jag och hämtade Sara. Vi båda hade ju hoppats på att vattnet hade kommit åter... men icke. Så jag slipper diska idag :(

Inga kommentarer: