söndag 14 februari 2010

Födelsedagskalas

I fredags fixade jag till en låda (från jobbet) till ett hus åt Fredriks Pokémon. Han fick lådan, en boll med nämnda figur, en tablettask med texten "Tuffing" och en peng. Huset blev tydligen ett hotell för det var så fint :)
Igår, lördag, blev det inte något pyssel gjort. Men kalasade gjorde vi mest hela dagen. Jag var nämligen utslängd pga tjejfest så jag tog flykten till Laila, Per och Fredrik för att fira en 8-åring. Det var bullar och tårta och middag. Mumsigt. Och lite Melodifestival och OS.

Idag hjälpte jag Laila med en skylt till jobbet. Åkte hem vid halv fyra då jag kom på att jag kanske skulle få hjälp med bilen idag... men det blev uppskjutet till i morgon. Hämtade upp Sara från Joakim och hem för att vila. Var helt slut. Tjejerna hade i alla fall skött sig med allt *glad och stolt*. De hade diskat, plockat undan och varit skötsamma. Lina hade varit hemma men suttit mest på sitt rum med laptopen.

För att försöka hålla min "minst en om dagen-pyssel" så satte jag igång och producerade ett kort. Ett annorlunda kort för att vara mig, tror jag. Inget är dock fotat ännu så bilder kommer senare.

Tussemaja02

Inga kommentarer: