torsdag 4 februari 2010

Ny väska :)

Idag fick jag hem mina saker från Designat. Väskan tänkte jag köpa på scrapträffen i Linköping... men jag kunde ju inte vänta. Så idag fick jag hem den (och det andra jag beställde).
Såklart är den redan packad och klar :) Den ser full ut men det får faktiskt plats ännu mer!
Dessutom så fungerar snurrplattan även till denna väskan.


Ovanifrån utan "snuskhandduken".

Det fina märket med Tussemaja på har jag köpt
av Bettan "Sytanten".
Har ett märke till men det ska vara till min XXL-väska.





Så, min gamla trotjänare är nu tom.
Överdraget av en jacka passar ju inte min nya väska.



Funderar på om jag ska byta min gamla väska + överdraget mot att få ett nytt överdrag sytt?
Så gott som vilket tyg som helst fungerar... bara inte innehållet ramlar ur eller så.

Är så glad över den nya väskan!

Nu ska jag hämta Lina i Nyköping. Hon är nog lagom trött efter en tidig morgon (gick upp kl 04.00) för att åka till Romme.

Tussemaja02

5 kommentarer:

Monka sa...

Vad fint med sitt namn på!!

Anna sa...

Wow! Vilken väska! Kanonfin! :-)

Kram

Suz sa...

Oiiiii vilken fin! Nog ser den lite full ut allt;)

Kram på dig!
P.s Skitstövel till kille,kramas mycket det är bra även för små(Stora) tonårsflickor även om de inte förstår att vi också har varit med om svåra saker på typ stenåldern!

Unknown sa...

Jag ska försöka skapa ett överdrag till din nya väska! Är väldigt intresserad din gamla! Fick ju måtten när vi sågs i Linköping men det skulle vara skoj att se överdraget till den gamla på bild det kan ge mig lite idéer!och om du kommit på något som du vill ska vara med på det nya... Men har lite egna tankar.... :-) Vi ses på Mixen!

Unknown sa...

Den är färdig! Nu väntar jag bara nervöst på att prova den på din väska imorgon... tänk om jag mätt fel någonstans... men jag tror du blir nöjd. rättare sagt jag hoppas du blir nöjd! :-) mycket huvudbry och en o annan svordom måste jag erkänna att det blivit! men jag håller tummarna att jag fått till det rätt...