torsdag 17 februari 2011

Fungerande telefon?

Idag har jag roat mig med att ändra abonnemang till Vattenfall: utflyttsdatum är klart, inflyttsdatum måste jag meddela senast samma dag som det händer.
Telia: I stället för ADSL 1,5-2 megabit så blir det Fiber 8-10 megabit till samma pris som jag har idag. Dessutom får jag tre månader gratis.
Till Telia ringde jag även om min icke fungerande hemtelefon. Pratade med en mycket trevlig kille som talade om hur jag skulle koppla alla telefosladdar. Dessutom skickar han ett nytt telefonjack med tre sladdar som jag kan byta ut mina tre telefonjack med. Och fungerar det inte ändå så får jag ringa dem igen... jippie :)
Tussemaja

1 kommentar:

Laila sa...

*fnissar* Ibland lönar det sig att bli hemma. Man kan få en himla massa annat fixat på köpet. ;-)
Vad skönt att du fått att fungera till slut. Å jäklar vad du kommer att kunna surfa snabbt! :-o