onsdag 29 februari 2012

Jag är chockad!

Första inlägget på 4 månader! Jag skäms. Men samtidigt har jag nog behövt den här pausen från bloggandet och pysslandet. Nu tänker jag lägga ut lite alster jag gjort under min bloggfrånvaro, för trots pysselsvackan så har jag ändå skapat lite, av och till.
Först ut är ett kort från maj... Ett beställningskort. 




Framsidan / The front.

Detalj framsidan / Close Up.

Insidan / The inside.

Detalj insidan / Close Up



Material/Supplies:
Storlek/Size: 15 x 15 cm. 
Papper/Papers: Bazzill - Röd och Beige dots, Teresa Collins; Travelogue - Destination Die Cuts.
Ink/Chalk: Ranger; Distress Ink Pads - Walnut Stain.
Dekorationer/Embellishments: KaiserCrafts; Mini alpha stickers - White & Chocolate, halvpärlor, Ranger; Inkssentials - Glossy Accents, Ranger; EmbossingPulver - Clear, Waco; PearlMaker - Red, Ranger; Stickles - Star Dust, siffrorna är avritade från chipboard.
Stämpel/Stamp: Tim Holtz - Lost and Found, Life´s Possibilities, The Journey, Tim Holtz - Urban Chic, Inkido - Grattis 20 (STZ1462). 
Verktyg/Tools: Bazzill - Swirlmall. 



Tussemaja

3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW vilket kort du kommer tillbaka med det är SUPER SNYGGT så läckert och jag gillar dom röda detaljerna som gör SÅÅÅÅ MYCKET:)
Välkommen tillbaka och det var mycket värt att vänta på:)
Din paus har gjort underverk i ditt skapande så det har inte alls varit till en nackdel för dig:)
Ha en underbar dag och massor med kramar från lilla mig Inger:)

Monka sa...

Vad roligt att ha dig tillbaka!!!

Och ett fint kort har du knåpat ihop oxå =)

Kram kram

Jenny sa...

välkommen tillbaka till din blogg, du har varit saknad här. :o) Kul att få se dina fina saker igen.