lördag 21 januari 2023

Första inlägget sedan 2012... 

Efter flera års uppehåll från denna blogg så är jag tillbaka. Har fräschat upp länkar och utseende lite. Tog även bort ett par andra bloggar jag hade tidigare. Den främsta anledningen var ett mail jag fick från Blogger om ett inlägg från 2009 som har flaggats för granskning då det bryter mot deras riktlinjer. Bara 14 år senare :-) 
Detta med att fixa till bloggen och ta bort de andra ledde till att jag även gick igenom alla inloggningar till olika websidor. Det var väldigt många som inte finns kvar idag, och många som jag kunde radera. 

Det känns riktigt skönt. Jag förde även in alla inloggningsuppgifter digitalt i stället för att ha de i en "svart bok". På det sättet kommer jag åt alla uppgifter var jag än befinner mig. 
Skrivmaskinen nedan gjorde jag för några år sedan, med hjälp av skärfiler till Silhouette Cameo. Jag har gjort två stycken... den andra gav jag bort till en kompis. 




1 kommentar:

River Belle sa...

Thank you for sharing your expertise and making the topic so accessible.