onsdag 16 april 2008

Handgjorda kort / bokmärk ** Handmade cards / bookmark

Kommer inte ihåg om jag visat detta kort tidigare. Så jag gör det nu.
Det här gjorde jag i Örebro. Insidan gjorde jag dock hemma.

** I don't remember if I have show this card erlier. So I do it now.
I made this card in Örebro. The inside i made at home.



Dessa kort gjorde jag i helgen (inspiration från Tussan).

** These card I made this weekend (inspiraton from Tussan).

** The sayings are: You are the star of today.


** The sayings are: Big Happy Birthday.

Insidan till ovanstående kort.

** Inlay to the card above.

Ett bokmärke som jag gjorde i helgen.
Gav det till en kollegas son.

** A bookmark I made this weekend.
I gave it to a colleague son.

2 kommentarer:

Perparazzi sa...

Fina kort!!!
Tack för kaffet.

Anonym sa...

Vilka läckra kort! Jag som är så svag för svart och vitt!!