onsdag 23 april 2008

Love Music

Tänk så olika LayOuter kan bli trots att man använder samma papper / kit.

** So different LayOuts can be despite that you use same paper / kit.

Jag hade inga fler passande bilder till detta kit så jag ringde till Laila och frågade om jag kunde få låna några bilder där någon håller i en gitarr. De skulle leta och i så fall skicka till mig. Så jag fick ett par bilder att leka med. Det är gruppen ”One Hour Hell” som spelar på en festival, Pretzeltown, i Södertälje.

** I didn’t have more photos that fitted to this kit so I get on the phone to Laila and asked if I could borrow a couple of pictures on someone that hold a guitar. They should look and in that case send it to me. I get a couple of pictures to play with. It’s taken of the group called “One Hour Hell” that is playing on a festival, Pretzeltown, in Södertälje.

Kit - ©HZ Design - Love Music
Photo - ©Per Jardemyr

Jag blev mer nöjd med den här.
** I am more satisfied with this one.

Kit - ©HZ Design - Love Music
Journaling - ©Sentimental Style - Just Me
Brad - ©Shabby Princess - Urban Kiwi
Photo - ©Per Jardemyr

Den här har väl egentligen ingenting med rock att göra… men jag ville göra något med fotona i alla fall.

** This one don’t really have something to do with rock… but I wanted to do something with this photos anyway.

Kit - ©HZ Design - Love Music
Photo - ©Marita aka Tussemaja

Jag har, efter konstens alla regler, fått till eget scalloped papper :) I och för sig med viss hjälp från den här sidan. Först sparade jag hennes egna mall. Men tänkte att jag skulle göra min egna. Och med lite lirkande och letande i Paint Shop Pro så lyckades jag. Den är kanske inte lika fin… men jag har gjort den själv :)

Och till denna LayOut så ville jag ha lite mjukare stil på pappret.

** I have with some help make my own scalloped paper. I find this blog. I first save her template. But I thought that I would do my own. And with a little work and playing around in Paint Shop Pro I finally did it. It’s maybe not as nice as the template… but I sure have made it my self :) And to this LayOut I wanted to have a little smother finish to the paper.

1 kommentar:

Laila sa...

Gillar båda LOsarna med Pers foton. Vet ännu inte vilken jag tycker om mest bara...
Snyggt jobb!