måndag 21 april 2008

Nytt digitalt kit ** New digital kit

Idag fick vi i CreativeTeamet ett nytt kit att arbeta med. Love Music heter det. Och när jag såg det visste jag precis vilka kort jag skulle använda!
Tack snälla Lisbet!!

** Today we at the CreativeTeam get a new kit to work with. Love Music is the name of the kit. And when I saw it I just know what photos I was going to use.
Thank You so much Lisbet!!

Kit from ©HZDesign - Love Music.
Font is MaritaTextBookHMK :)
Photo is ©Per Jardemyr eller ©Laila Söderström
Sorry att jag inte kommer på vem som tog korten, men jag var inte där just då :)

3 kommentarer:

SCRAPGRODAN sa...

Den var läcker! Hoppas att du känner dig bättre.

Kram

Perparazzi sa...

Snyggt!!!
Ser bekant ut på något sätt *s*
Kanske beror på att jag var där....

Laila sa...

ASG Ja men det där känner jga igen.
Men tyvärr är det inte jag som är fotograf...