måndag 21 april 2008

Nytt digitalt kit ** New digital kit

Idag fick vi i CreativeTeamet ett nytt kit att arbeta med. Love Music heter det. Och när jag såg det visste jag precis vilka kort jag skulle använda!
Tack snälla Lisbet!!

** Today we at the CreativeTeam get a new kit to work with. Love Music is the name of the kit. And when I saw it I just know what photos I was going to use.
Thank You so much Lisbet!!

Kit from ©HZDesign - Love Music.
Font is MaritaTextBookHMK :)
Photo is ©Per Jardemyr eller ©Laila Söderström
Sorry att jag inte kommer på vem som tog korten, men jag var inte där just då :)

3 har sagt sin mening:

SCRAPGRODAN sa...

Den var läcker! Hoppas att du känner dig bättre.

Kram

Perparazzi sa...

Snyggt!!!
Ser bekant ut på något sätt *s*
Kanske beror på att jag var där....

Laila sa...

ASG Ja men det där känner jga igen.
Men tyvärr är det inte jag som är fotograf...

Mina alster 2011

Mina alster 2010