torsdag 8 maj 2008

1318.se

Fick tips om detta forum - 1318.se - av Laila idag.
Och jag har regstrerat mig på forumet och jag har även läst där och lite på ägarens blogg. Jag tror, eller vet, att detta forum behövs för alla oss tonårsföräldrar som står och trampar och inte vet hur man ska beté sig. I alla fall är det så för mig ibland. Jag har en åsikt men om någon annan berättar sin åsikt så kanske jag ändrar mig och tycker bättre om den andres. Eller så står jag fast vid vad jag tycker. Forumet är precis nyöppnat men de har mycket under fötterna; Ekonomi, Familj, Barnombud, Internet, Narkotika & Droger, Rådgivare RFSL mfl samt även tre tonåringar som svarar på frågor från oss tonårsföräldrar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Och varmt välkommen :) Så roligt att du tycker sidan verkar bra!