torsdag 8 maj 2008

Värk :(

Idag är första gången som jag har ont på det här viset... det värker oavbrutet, men det är ändå inte allt för smärtsamt att jag måste ta Voltaren eller något annat. Och det var första dagen jag gjorde hela träningspasset - eller 11 av 12, hittade inte mitt ben vid en övning där man ligger på magen och ska ta tag i benet bakom ryggen. Låg och skrattade åt mig själv och tänkte "nu är har jag blivit för fet" och provade med vänstra benet... och jag nådde det :) Tack! Då beror det på högra knät!
Så jag gissar att jag har rejäl träningsvärk i knät och gjorde bara ett träningspass idag. Sjukgymnasten sade att jag skulle träna 1-3 gånger per dag. Men jag börjar lite lugnt och försiktigt känner jag.

Och nu ska jag gå och lägga mig. I morgon kommer tjejerna hem :)

Inga kommentarer: