lördag 19 juli 2008

Scraprummet

Ja, så här ser det ut i vårat scraprum / datorrum.

Bokhyllan till vänster innehåller kartonger med papper efter Lotta, mina försäljningssaker, tomma förvaringslådor, album, scraptidningar, omonterade stämplar, chipboard, zippåsar och lite fotofix.

Tjejernas varsina scrapverktygsväskor framför bokhyllan.

Bakom dörrarna hittar man CuttleBug, Lamineringsmaskin, foamstamps, Bind It All, saker till QuicKutz, cellofanpåsar i de blåprickiga byrålådorna, dymo, dekorgummi, rollerdesk och lite smått och gott i den blå byrån med stjärnknoppar.

I bokhyllan till höger finns utstansade saker, kuvert, QuicKutz figurer och alfabet, tjejernas förvaringslådor, monterade stämplar, lite smått och gott samt två väskor (en för brads och öljetter och den andra för dekorationer).

I nedre delen finns lite pärlor och dess tillbehör, pennor, papper i strl 6x6", CD-skivor (i de två silverfärgade portföljerna, paper, band, papper, Fiskars skärmallar, papper, papper, större platta dekorationer som stickers och chipboard samt Fiskars präglingsverktyg.

Två dekorerade hundmatshinkar där vi har band, spets, garn.
I min (den översta) har jag lagt alla band/spets/garn i varsina zippåsar och färgsorterat och hängt upp de på öppningsbara ringar som sedan sitter på varsin större öppningsbar ring.

I övre delen finns stansar, lim/tejp refiller, knappar, punchinella samt lite tomma lådor, cellofanpåsar i blåprickiga byrån, akrylfärger, cutouts, embossingpulver, QuicKutz, distressfärger som jag tar med mig, lite stämpeldynor.

Foto från dörröppningen.

Fokus på skrivbordet (går att dra ut en till skiva så man kan sitta fler).

De två svarta är pappersförvaringen (mönstrat i en och cardstock i den andra), blommiga väskan innehåller alla kit från Sweetish Sisters. Hängmappen har jag inte börjat använda. Vet inte riktigt hur jag ska göra då jag åker en del och har svårt att plocka med mig det jag behöver för stunden. Å andra sidan är pappersväskorna överfulla.

Foto ut mot dörren.

Allt är inte mitt... tjejernas saker finns också i hyllorna :)

Jag missade en hylla i den vänstra bokhyllan. Där har jag mina ProMarker i snygga förvaringar som grannen har gjort åt mig samt min nya fina burk med Primablommor.

4 kommentarer:

Sollan sa...

Fasen vad snyggt det blev! Kanonfint!! Härligt med plats så ni kan sitta alla tre.
Kram

SCRAPGRODAN sa...

Vilken bra ordning ni fått i scraprummet.

Laila sa...

Hoppas ni kommer att trivas nu!

Teggis sa...

Nu är det ordning och reda ser jag...=) Blev kanon snyggt....=)