måndag 17 november 2008

Forumträff

I söndags åkte jag till Laila för att vi sedan skulle vidare till scrapträff med andra från CreaForum. Det var jag, Laila, Maria, Mia, Nina, Sussi, Sollan och Ylva. Jag hade träffat fyra av dem innan så det var kul att få se några nya ansikten. Vi hade väldigt kul. Ska man vara helt ärlig så hade nog några roligare än andra... medan de andra hade väldigt roligt åt de som hade roligare :)

Jag var även produktiv! *kors i taket* Jag fick till 7 kort på typ 9 timmar. Korten är dock inte färdiga på insidan då jag inte hade rätt stans med mig. Men det är snart gjort. Och så hann jag med att dekorera att par tändsticksaskar modell större. Blev totalt kär i en stämpel som jag fick stämpla upp några motiv av. Den heter "Gnistrande - H" och kommer från Inkido.

Jag sov kvar hos Laila och i förmiddags fortsatte vi vara produktiva. Laila gjorde ett julkort i rosa och svart - superläckert! Får se om hon lägger ut det på sin blogg. Själv fortsatte jag dekorera tändsticksaskar och har nu 5 stora och en mellanstor klara. Har paketerat tre av de stora i cellofan tillsamman med värmeljus. Ska sälja de på årets julmarknad vid affären - pengarna går till Linas klass / klassresa. Jag gör pyssel i stället för att baka som de andra gör. Jag hoppas de säljer riktigt ordentligt!

Då batterierna dog i kameran har jag inte hunnit fota allt jag gjort så bilder får ni se en annan dag.

Inga kommentarer: