söndag 26 april 2009

Scrapträffen i Örebro

Dagen började inte så bra då jag försov mig. Jag stressade igenom duschen och ut med all packning i bilen för att ta mig till Jenny. Snabbt in med hennes saker i min bil och iväg. Vi skulle träffa Sara, Hella, Lotta, Monika och Pernilla vid macken i Sköllersta kl 9. Det visade sig att vi inte skulle hinna dit i tid. Jag kände mig lite dum då vi skulle träffa Pernilla som ville ha sällskap till platsen i Örebro. Men hon tog följe med de andra. Jag och Jenny stannade på macken och handlade lite resgodis. Vi hann i tid med råge till träffen. Efter en stund kom även Karin. Så totalt blev vi 7 stycken. Från början skulle vi ha varit 10 men tre kunde inte av en eller annan anledning.

Jag började producera en LayOut till skisstävlingen. Blev klar ganska snabbt. Sedan var vi "tvungna" att stanna tills efter röstning och lottning var klar innan vi kunde gå iväg och äta. Det blev på en pizzeria. Tyvärr var det lite väl dålig service... de två som beställde sin mat först fick in den sist av alla - några hade hunnit äta klart. Inte ens en ursäkt fick de! Dåligt.

Vi gick tillbaks och fortsatt producera. En del var duktigare än andra. Jag färdigställde ett påbörjat kort och sedan fick jag nog inte mer gjort på hela eftermiddagen / kvällen. Men jag är van :)

Det var extra kul att få träffa helt nya människor - Pernilla som tog kontakt med mig då hon såg att jag skulle till Örebro. Vi kunde inte prata så mycket på plats men jag hoppas vi ses igen.

Inga kommentarer: