måndag 1 juni 2009

Vart tog kvällen vägen?

När jag kom hem satte jag mig vid datorn. Den ena webbsidan gav det andra som gjorde att jag kom till det tredje... och överallt såg jag pengarna rusa iväg!
Just nu på min önskelista:
Ultimate Pro (att göra kuvert, snygga rosetter och även skära papper)
DreamKuts
Tim Holtz masker

Diskmaskinen har fått göra sitt jobb idag.
Kan annars tala om att jag i ska ha nummer 374 i PlateSpotting :)

Ja, så kan man ju också fördriva en hel kväll. Nu är det dags att jag går och lägger mig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja du pengarna är junda för även om man inte plockar upp dem ur sin plånbok så rullar de.

Vilket underbart kort du har gjort de med asken. Var får du allt ifrån

Kram Lotta

Christina sa...

Vill bara säga att jag hunnit till 27, haha det går trögt för en som inte bilar varje dag.
Christina