tisdag 7 juli 2009

FödelsedagsSwap CreaForum

Jag har varit med i en swap via CreaForum sedan augusti förra året. Det innebär att man varje månad skickar en present till den som fyller år och när man sedan själv fyller år får man 11 presenter :) Tyvärr var augusti upptaget så jag fick välja juli som min födelsedagsmånad. Så nu har det börjat trilla in lite presenter.

Mia
Distress Ink "Old Paper" och två förpackningar med pärlor samt ett kort.


Nina
Kortet känns som tyg och dessutom är det sydd kant runt hela.
(1/4 av presentkortet)


Karin "Kada"
Rubons från Basic Grey och ett gulligt kort.
Gillade omslagssnöret med blomman :)
Detta är en kombinerad RAK och födelsedagspresent.


Sollan
Hon har minsann fattat åldern :)
Och jag gillar verkligen Grattis-stämpeln!
(1/4 av presentkortet)


Presentkort på Skapa Hobby.
Även Laila är med på detta.


Maria
Blommor och brads samt ett kort.
En av de nya textstämplarna från Skapa Hobby.
(1/4 av presentkortet).


Cia
Cover till Bind it All och ett kort.

Jag saknar presenter från fyra stycken. Men de får bli fotade och upplagda när de kommer.

Inga kommentarer: