söndag 12 juli 2009

Scrap, prat och shopping

... ja, eller shopping om man är helt ärlig :)
Åkte till MitaAltheasMix i Sparreholm för att scrappa lite. Jo, jag fick något gjort men de är inte allt för vackra. Försöker göra som Mita men det är tusan inte lätt :/ Satt och tränade igår när jag kom hem. Övning kanske ger färdighet?
Men shoppingen gick bättre :) Inte så jättemycket men fick med mig lite hem i alla fall:
Tre stämplar från Forma Hantverk - Dröm stora drömmar, Njut av livet och Fånga dagen.
Chalk med nio färger.
Ink Blending Tool från Tim Holtz.
Make-Up duttar och en stållinjal.
Och så hade jag ju köpt embossingdies av Mita tidigare i veckan (Swiss Dots och Distressed Stripes).

Anki - och väskan - kom förbi på vägen till sin mamma. Kul att träffas igen!

Gjorde en liten bok där jag ska skriva i vilka färger jag har av olika saker, att ha med mig i väskan. Bra att ha vid inköp så man inte köper dubbletter.

Inga kommentarer: