söndag 30 augusti 2009

Bio Sculpture

I veckan så fanns reklam om Bio Sculpture som en kollegas sons mamma nu går en utbildning till. Detta innebar att det är reducerat pris då hon inte är helt klar. Jag och en annan kollega åkte hem till henne idag. Jag hade med mig båda tjejerna. Jag hade tur som fick börja. Det tog 2 timmar och 45 minuter och resultatet är mycket bättre än lösnaglarna man kan köpa på H&M. Trevlig liten pratstund med kaffe som serverades av hennes man.
Varken jag eller kollegan ville ha allt för långa naglar då vi har tangentbordet som arbetsredskap. Fransk manikyr ville vi båda ha också. Hade tyvärr inte råd att köpa kitet som gör att man kan förlänga tiden mellan varje behandling från 4 till 6 veckor. Kanske nästa gång.

När jag var klar så lämnade vi kollegan för att åka och handla mat. Tjejerna ville laga maten idag. Jag rensade fläskfilén (med kirurghandskar på) och sedan skötte de resten. Det är trevligt.
Nu är maten klar.

3 kommentarer:

viswpen sa...

Hej Tussemaja. Var gjorde du naglarna? Låter jättekul!
Kram Petra

Anonym sa...

Åhh, nu blev ju jag jättenyfiken på hur naglarna blev!!
Bild tack...:-)

// Kram!!

Laila sa...

Jag säger som Marie.... nu vill jag se bild bevis på snyggingarna. :-)