onsdag 12 augusti 2009

Sortering och shopping

Åkte till Laila igår kväll för att följa med henne till Skapa Hobby. När jag kom dit så fick jag en present. Presentkort på nämnda butik! :) Så med förra presentkortet via CreaForum så hade jag 600 kr att handla för.
På kvällen satt vi och åt lite bullar och chip och drack läsk samt pratade en del. Gick och lade oss vid elva. Jag somnade som en slagen hjälte. Upp halv åtta för att göra oss i ordning.

Vi åkte skapligt då Laila hade ett ärende att uträtta innan jobbet. Jag hade fyllt bagaget på bilen men tog endast med mig verktygsväskan då jag kunde låna material där. Det blev inte mycket gjort *inte förvånad*... sorterade brads i zip-påsar :) Men jag testade krympplast - och det var kul minsann. Vi åt en smarrig macka till lunch och sedan fortsatte jag med min krympplast. Och avslutade min shopping som blev:
Skärmaskin från You Do, Cosmos GEO Punch från CreaMotion, Cloisonne UTEE i färgen Molten Granite samt en Brilliance stämpeldyna med färgen Moonlight White funkar jättebra till krympplast som jag också köpte (svart, vit och genomskinlig) :). Kunde ju tänka mig lite mer saker men fick tyvärr lämna tillbaka en stämpel från Landstoken, Gubbe med pondus. Men affären finns kvar.

Dessutom är jag imponerad av mig själv... hittade ut från Stockholm på egen hand utan att åka vilse! Ja, jag hade ju en vägbeskrivning som Laila fixat. Och fick ringa nästan direkt då det inte stämde helt överens :) Men jag kom hem helskinnad.

0 har sagt sin mening:

Mina alster 2011

Mina alster 2010