måndag 28 september 2009

Shopping hos Mita

Igår fick jag ett ryck och kände hur det drog i shoppingtarmen. Jag ville åka till Altheas Mix, Mita, i Sparreholm. Otroligt nog så fick jag med mig Sara! vilket var mycket trevligt. Jag talade om för henne att det kunde ta en stund i butiken, men hon skulle med helt enkelt. På vägen så skickade jag iväg ett sms där jag skrev att jag hoppades att det fanns kaffe :)
När vi kom fram så träffade jag en från scrapträffen i lördags... tror hon heter Marie (?). Hon hade dottern med sig. Kul att träffas igen, om än bara för en liten stund.

Mita höll på med en kul sak som Sara ville göra. En blomma / ett träd av styrolitkula, utstansade blommor, nålar och pärlor.


Shoppinglista:
Styrolitkula
Te-låda
Almanacka för 2010
BossKut - Ivy Border die
Tim Holtz - Masks Timeworks, Alcohol Ink - Blending solution och Fillable pen
Plastpalett
EK Success - Träd stans
Reprint - Gran nystan
Tacky Glue
Nålar med pärlor
Filigraner
Nålar
3 papper
Ghostshapes fjärilar
Vita löv
Zutter - DreamKuts

Foto på Saras fina blomma/träd kommer när den är helt klar. Hon och jag satt några timmar igår kväll och blev nästan klara. Den är jättefin. Och det var riktigt kul att hon ville pyssla lite.

2 kommentarer:

TinaStina sa...

Åh... jag vill också åka till Mita! Vilken massa fina grejer du köpt och GISSA om jag är nyfiken på trädet ni gjort??? Försöker föreställa mig hur det kan se ut men lyckas inget vidare.

Roligt att du fick med dig dottern. Min var på g ett tag men det har kommit så mycket annat emellan som hon hellre gör. Det kanske ändrar sig?

Kramar!

Monka sa...

Kommer du den 10:de??
Det var så länge sen nu!
Kram