tisdag 29 september 2009

Spotify

Har ett tag velat ha Spotify men mina tjejer har inte haft några inviter att dela ut till sin lilla mamma. Och igår när jag var inne hos Annika så hade hon en sådan bra partylista som jag laddade ner. Men då måste ju tjejerna logga in på deras sida och det är så omständligt. Så idag när jag gick in på Scrappiz så var denna fråga uppe: hur får man Spotify? Och svaret var att gå in på den här sidan, vilket jag gjorde. Så nu har jag en egen inloggning :)

Vad mysigt att lyssna på musik utan att ha hela dator full.

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Åh va bra jag har länge velat ha Spotify, ska testas!1 TACK för tipset! Kram kram

viswpen sa...

Ja visst är det bra! Nu ses vi snart, det skall bli så kul! Längtar faktiskt efter att scrapa på riktigt :-)

Laila sa...

Hmmm... *kliar mig i huvudet* KAnske dags att äntligen sätta sig in i det hela. Har varit nyfiken bra länge nu