onsdag 28 oktober 2009

Ändra min stämpelförvaring?

Igår var jag på MediaMarkt för att köpa refill till sodamaskinen (vilket jag också gjorde) men så gick jag ett varv och hittade snygg svart CD-förvaring med dragkedja. Köpte två stycken och tyckte det skulle vara alldeles utmärkt till mina stämplar. Idag testade jag... fyllde en med hÄnglar-stämplar. Det gick ju inte att sätta in stämplar på båda sidor då det blev alldeles för tjockt för att kunna stänga. Så, det var nog inte en jättesmart idé?

Jag började ha mina stämplar i fotoplastfickor med plats för fyra kort på varje sida.
Bytte sedan till CD-fodral, med laminerade ark. Fyllde tre CD-lådor.
Gick över till A5 plastfickor men var inte helt nöjd i alla fall då jag inte har någon förvaringslåda som passar. Har de i en låda men locket fungerar inte då plastfickorna sticker upp.

Tänk om det kunde finnas en ultimat och skapligt prisvärd lösning!
Tim Holtz stämpelväska är ju supersnygg - men inte den billigaste. Jag vill ju dessutom inte ha för många då det blir mycket att ta med sig på scrapträffar.
Jag är ju noga med att stämplarna ska vara samlade efter tillverkare, vilket kanske gör att det blir svårare att hitta en bra lösning.
Hjälp! :)

Inga kommentarer: