onsdag 23 december 2009

Tidig julklapp :)

I morse började jag med att handla en julklapp. Åkte sedan och jobbade. Tjejerna var lediga, som de varit hela veckan. På vägen hem hämtade jag ut en julklapp jag hade förbeställt. Åkte hem. Och där var den tidiga julklappen; tjejerna hade tvättat fem maskiner, satt på diskmaskinen, klätt julgranen med belysning och allt, städat toaletterna, dammsugit och dessutom bakat pepparkakor. Gissa om jag blev glad! :)
Sedan åkte vi in till Nyköping för att handla julmat. Tjejerna tyckte att de kunde handla själva så kunde jag komma när det var dags att betala. Så jag lämnade av dem vid Coop och sedan åkte jag iväg och lämnade över en liten julklapp till Gun och Folke. Fick ju fika där också och vi pratade en liten stund. Så ringde tjejerna och sade att de var färdiga. Så det var bara att åka iväg. Till kassan (ShopExpress) och betalade.
De fick plocka in sakerna i bilen så gick jag in själv... tänkte kolla om de hade någon julklapp som kunde passa - och det hittade jag. Så jag blev färdig med allt idag trots att jag var ute i sista minuten.

Vi kollade på en film (10.000 BC) och åt pepparkakor, nötter och chips. Sedan fick jag sätta mig och göra klart julklappsetiketterna.
Nu är det dags för sängen. Det kommer bli tidigt i morgon.

God Jul på er alla!

Tussemaja

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Vad härligt! Vilka gulliga tjejer du har :-)Önskar dig en god fortsättning på helgen, hoppas vi ses på Tisdag? Kram Millis