lördag 3 april 2010

Alster från träffen i Linköping

Innan jag åkte iväg på morgonen till träffen i Linköping fick jag beställning på ett kort till en mamma som fyller 85 och som har sytt i hela sitt liv.

Här är resultatet av det kortet.



Veckan innan jag skulle iväg till Linköping fick jag beställning på ett kort till ett barnbarn som fyller fyra år och han älskar traktorer. Jag fick en tanke på hur det skulle se ut.

Faktiskt så lyckades jag rätt bra med min tanke.
För en gångs skull :)

Lite Crackle Paint på en chipboard.

Traktorn köpte jag av Pernilla, tack!

På söndagen hade Bettan med sig några traktorer.
Min tanke var att jag skulle göra traktorspår.


Som vanligt en otroligt bra och välorganiserad scrapträff! Jag missar den inte.
Jättekul att träffa nya människor! Annelie och Ingmarie. De har träffar i Norrköping. Jag ska dit på annandag påsk.


Tussemaja02

Inga kommentarer: