lördag 3 april 2010

Alster från träffen i Stockholm

Kom till träffen i Stockholm en stund innan de öppnade. Bara att stå och vänta. Mita var där med Katarina. Jag åkte dit med Petra. Efter en stund blev vi insläppta. Vi hittade bord snabbt och placerade oss där. Petras kompis Annika skulle komma lite senare (vilket hon inte gjorde, dock) så vi bokade plats åt henne. Även Tina skulle komma en aning senare så vi höll en plats även åt henne. Men Petra ville inte sitta vid de borden då de var skrovliga i ytan. Hon satte sig hos Annikas kompisar i stället. Mer plats åt oss :)
Var så kul att få träffa Veronica igen. Kul att hon kommer till Mixen's träff 17 april. Och Fia, söta Fia :) Tack igen!

Jag gjorde ett tegelstenskort.
Kortet gavs bort till en som fyllt år.
Lånade fjärilsstansar av Katarina.
Vad de än säger så var de svårstansade :)





Ett beställningskort till en kollega vars son fyller 25 år.
Det är ett pilligt kort men blir så snyggt!
Beställaren blev mer än nöjd :)


Det var typ det jag hann med på träffen! Men jag var ju i chock över en timme när jag vann min Epic Six! Hade även hjärtklappning och en segmentell blackout.
Tussemaja02

Inga kommentarer: