söndag 25 april 2010

Verktygsjacka

Jag köpte ju en annan verktygsväska för ett tag sedan. Nackdelen med det var att jackan, som var sydd till den andra, inte passade. Har försökt få någon att sy ett nytt överdrag och till slut lyckades jag :) Det var Annelie som sydde denna fina åt mig. Jag nämnde det för henne på scrapträffen i Linköping och ett par veckor senare skulle vi träffas i Norrköping på scrapträff. Den passar perfekt till min nya verktygsväska. Och Annelie fick min gamla verktygsväska inkl jackan.




Tussemaja02

3 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hej tankeläsaren!
Den där är ju bara fööör bra! Jag måste försöka fixa nåt liknande till min oxå, mina grejer sprids ju överallt när jag släpar på väskan! Hittar korkar och annat i bagaget på bilen varenda gång... =)Ps. har sparat lite skit att sortera i syrummet baara för din skull ;) ;)Kram kram!!

Suz sa...

Den är underbar,så snygg!
Hoppas allt är bra.
Kram Suz

Nina sa...

Smart och snyggt, tappade ju min lilla sax sist så jag måste omorganisera lite i min väska... eller skaffa något klädesplagg till den kanske... =)
Ses ikväll.
kram Nina