måndag 2 augusti 2010

3 kort och 1 tetra

Ja, här är då korten jag gjorde hos Hella i lördags. Det är inte många... men de är sällsynta :)
Hon fick mig i alla fall att gilla stämpeln med gubben som håller i paraplyet.









Material:
Cardstock: Brun.
Mönstrat: Tim Holtz - Lost and Found.
Dies: Tim Holtz & Sizzix - Ticket strip, Spellbinder - Labels seven.
Stämplar: Inkadinkado - Paperwork greetings, Inkido (STZ1462) - Grattis (lånad).
Dekorationer: Bling.
Färg: Tim Holtz - Distress Ink Vintage Photo.
Embossingpulver: Reprint - Gold detail.
Övrigt: Heidi Swapp - edge distresser.

******





Material:
Cardstock: Lila.
Mönstrat: 29th Street Market - Carefree "cherish" (#291042)
Stämplar: Tim Holtz - Live's Posibilities, Stempelglede - Grunge Collection, Scapa - hjärtliga gratulationer (SC2133I) (lånad).
Dekorationer: Blad, minirosor, bling, metallblommor.
Dies: Tim Holtz & Sizzix - Brackets, Spellbinders - Curved rectangles.
Stans: EK Success - Retro flower (small och medium).
Färg: Tim Holtz - Distress Ink Vintage Photo.
Stickles: Ranger - Star Dust.
******





Material:
Cardstock: Lila.
Mönstrat: 29th Street Market - Carefree "precious" pretty petals (#291056).
Stämplar: Tattered Angels - Nature, Scapa - hjärtliga gratulationer (SC2133I), Stempelglede - Grunge Collection.
Dies: Quic Kutz - Nesting Squares.
Dekorationer: Bling, Band som är färgad med Copic Ciao RV95, blomma och blad.
Färg: Tim Holtz - Distress Ink Vintage Photo.
******

Jag ville testa att göra en tetra härom dagen.
Gjorde efter en tutorial här.
Hade några non-stop hemma som jag fyllde den med.
Gav den till en kollega på jobbet.
Hade med mig lite material så jag gjorde en till som jag gav till en annan kollega.



Tussemaja

Inga kommentarer: